Afhalen

Kies je ervoor om je gekochte artikel(en) zelf bij ons op te halen? Uiteraard betaal je dan geen verzend- of leveringskosten. Omdat we vaak weg zijn, hebben we geen vaste openingstijden; daarom dient er eerst een afspraak gemaakt te worden. Wij zorgen er dan voor dat het product voor je klaar staat.  Denk je er wel aan genoeg beschermingsmaterialen en eventueel spanbanden en dergelijke mee te nemen en de afmetingen te checken?

Levering bij de eerste deur

Leveringen van nieuw meubilair wordt rechtstreeks vanuit de fabriek verstuurd en worden gratis tot bij de voordeur geleverd.
Voor leveringen van vintage meubilair zoals kasten en commodes bij de eerste deur berekenen wij €45,-  binnen Nederland. Dit gebeurt door één chauffeur, we verwachten dan wel van de klant dat je ons even een handje helpt bij het uitladen en naar binnen tillen. Nieuwe tafels en kasten worden meestal op een pallet aangeleverd en worden dan zo dicht mogelijk neergezet.
Leveringen gebeuren bij de eerste deur op begane grond.

Voor leveringen in België wordt een toeslag berekend.

Leveringen inclusief plaatsing op etage

Het is mogelijk om je bestelde producten gebruiksklaar te laten opleveren. Je bestelde meubels worden dan niet alleen op de juiste plek (al dan niet op een etage) gezet, uitgepakt en gemonteerd. Verpakkingsmaterialen worden afgevoerd en alles wordt netjes afgesteld. Je hoeft zelf eigenlijk niets meer te doen.
Voor leveringen inclusief plaatsing (op etage), wordt €150,- berekend. Voor België wordt een toeslag berekend.
Er wordt van tevoren contact met je opgenomen om de verdere details samen door te nemen. Zo is het wel belangrijk van tevoren te checken of de spullen wel via de trap naar boven kunnen.
In deze leveringsmethode zijn eventuele extra inhuismiddelen zoals een externe verhuislift of dergelijke niet inbegrepen. Mochten deze nodig zijn, zal dit van tevoren besproken worden.

Retour

Bevalt het bestelde meubel toch niet? Dat vinden we jammer, maar soms kan dat gebeuren, dat is helemaal niet erg. Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat het niet bevalt en we nemen het terug. Je bent als klant echter wel verantwoordelijk voor het transport naar onze werkplaats. Wanneer wij het meubel terug ontvangen zonder beschadigingen, storten we het geld terug op je rekening. Is het meubel wel beschadigd, spreken we samen met jou een passend bedrag af. Eventueel kunnen wij, tegen vergoeding ook het transport verzorgen, dan ben je niet zelf meer verantwoordelijk voor het vervoer. Neem contact met ons en we komen er uit.